-
Tabor
-
Lokomotywy parowe
- Lokomotywa parowa Pm3-5
- Lokomotywa parowa Os24-7
- Lokomotywa parowa Pm2-34
- Lokomotywa parowa Ol49-21
- Lokomotywa parowa Ty42-120
- Lokomotywa parowa Tr203-451
- Lokomotywa parowa OKl27-26
- Lokomotywa parowa Ty2-572
- Lokomotywa parowa Pu29-3
- Lokomotywa parowa Pt47-104
- Lokomotywa parowa Ty43-17
- Lokomotywa parowa Ty51-228
- Lokomotywa parowa TKt48-36
- Lokomotywa parowa TKh1-13
- Lokomotywa bezpaleniskowa TKb(b) 10282
- Lokomotywa parowa TKp 4147
- Lokomotywa parowa Tr6-39
- Lokomotywa parowa TKz 211
- Lokomotywa parowa TKi100-16
- Lokomotywa parowa TKi3-119
- Lokomotywa parowa TKc100-1
- Lokomotywa parowa Oi1-29
- Lokomotywa parowa OKo1-3
- Lokomotywa parowa OKi1-28
- Lokomotywa parowa OKa1-1
- Lokomotywa parowa TKb3-129
- Lokomotywy spalinowe
- Lokomotywy elektryczne
-
Wagony
- Wagon salonowy serii Ashx, tzw. Salonka Bieruta
- Wagon artyleryjski
- Wagon motorowy SN52-38
- Wagon pasażerski typu BCi-29
- Wagon platforma typu 24Z
- Wagon pasażerski typu Ib11
- Wagon pasażerski typu BCi-29
- Wagon bagażowo-pocztowy
- Wagon cysterna
- Dwuosiowy wagon kryty budowy węgierskiej
- Dwuosiowy wagon kryty budowy niemieckiej (pruskiej)
- Dwuosiowy wagon kryty budowy niemieckiej
- Dwuosiowy wagon kryty specjalny budowy włoskiej
- Wagon lodownia typu 202Lc
- Pozostały tabor
-
Lokomotywy parowe
- Biblioteka
- Kwerendy
Lokomotywa parowa TKh1-13
Producent: Orenstein & Koppel AG, Berlin-Drewitz
Numer fabryczny i rok produkcji: 9336/1920
Układ osi: C
Prędkość maksymalna: 40 km/h
Nadciśnienie pary w kotle: 1,2 MPa (12 at)
Średnica kół zestawów kołowych: 1100 mm
Zapas wody/węgla: 5 m³/2 t
Masa w stanie służbowym: 42 000 kg
Długość ze zderzakami: 8550 mm
Wykonywany w kilku odmianach przez berlińską firmę parowóz o mocy 257 kW (350 KM) przeznaczono dla przemysłu i kolei lokalnych. Konstrukcyjnie zbliżony był do pruskiego tendrzaka T3, budowanego w latach 1882-1906 i występującego na PKP pod oznaczeniem serii TKh1, aczkolwiek oznaczenie serii i numeru inwentarzowego eksponatu jest tylko przypadkowo zbieżne z pruskim parowozem TKh1-13 eksploatowanym po wojnie przez PKP (dawnym Tkh1-18). Lokomotywa zachowana w ekspozycji została zbudowana dla kolei lokalnej Weidenau-Deuz, gdzie występowała pod numerem „5”. Co najmniej od stycznia 1955 r. obsługiwała bocznicę Zakładów Celulozowo Papierniczych we Włocławku, zakończyła pracę w 1975 r., wyrejestrowana z ewidencji Dozoru Technicznego 6.05.1975 r.